AUDYT JĘZYKOWY
Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom Klientów wykonujemy usługi audytu językowego dla firm.
Audyt językowy to nowoczesne narzędzie wykorzystywane w firmach i instytucjach, służące do precyzyjnego sprawdzenia kompetencji językowych pracowników. Za pomocą audytu mogą Państwo ustalić potrzeby szkoleniowe i dobrać odpowiednią ścieżkę rozwoju pracowników lub też monitorować ich postępy w zakresie nauki języka angielskiego.
Zakres umiejętności weryfikowanych podczas audytu dostosowujemy indywidualnie do potrzeb i wymagań danej firmy. Poza oceną ogólnej znajomości języka, na Państwa życzenie, możemy sprawdzić także kompetencje językowe niezbędne w danym środowisku biznesowym bądź znajomość języka specjalistycznego.
Usługa audytu przeprowadzana jest w siedzibie Państwa firmy lub w innym, ustalonym miejscu.
PROCEDURA AUDYTU:
1. Test pisemny
2. Test ustny
3. Raport końcowy
Podczas audytu sprawdzane są wszystkie kompetencje językowe pracowników tj. mówienie, pisanie, czytanie, rozumienie tekstu czytanego i słuchanego. Wyniki audytu są każdorazowo opracowywane w formie pisemnego raportu w oparciu o powszechnie uznawany opis poziomów językowych (CEF – Common European Framework). Raport obejmuje opis umiejętności językowych każdej osoby audytowanej wraz ze wskazaniami dotyczącymi dalszego rozwoju w zakresie języka obcego.
KOMPETENCJE EGZAMINATORÓW:
Egzaminatorzy biorący udział w audycie to metodycy i doświadczeni lektorzy, którzy dokładnie znają sposoby i cele szkoleń oraz procedury testowania kompetencji językowych.
KORZYŚCI:
Wybierając usługę audytu językowego w Converse English:
· zdobędą Państwo rzetelne i obiektywne informacje dotyczące umiejętności językowych pracowników,
· uzyskają Państwo wskazania dotyczące ścieżek rozwoju w zakresie nauki języka angielskiego,
· zmierzą Państwo zwrot z inwestycji w szkolenia językowe prowadzone w firmie.
Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom Klientów wykonujemy usługi audytu językowego dla firm.
Audyt językowy to nowoczesne narzędzie wykorzystywane w firmach i instytucjach, służące do precyzyjnego sprawdzenia kompetencji językowych pracowników. Za pomocą audytu mogą Państwo ustalić potrzeby szkoleniowe i dobrać odpowiednią ścieżkę rozwoju pracowników lub też monitorować ich postępy w zakresie nauki języka angielskiego.
Zakres umiejętności weryfikowanych podczas audytu dostosowujemy indywidualnie do potrzeb i wymagań danej firmy. Poza oceną ogólnej znajomości języka, na Państwa życzenie, możemy sprawdzić także kompetencje językowe niezbędne w danym środowisku biznesowym bądź znajomość języka specjalistycznego.
Usługa audytu przeprowadzana jest w siedzibie Państwa firmy lub w innym, ustalonym miejscu.
PROCEDURA AUDYTU:
1. Test pisemny
2. Test ustny
3. Raport końcowy
Podczas audytu sprawdzane są wszystkie kompetencje językowe pracowników tj. mówienie, pisanie, czytanie, rozumienie tekstu czytanego i słuchanego. Wyniki audytu są każdorazowo opracowywane w formie pisemnego raportu w oparciu o powszechnie uznawany opis poziomów językowych (CEF – Common European Framework). Raport obejmuje opis umiejętności językowych każdej osoby audytowanej wraz ze wskazaniami dotyczącymi dalszego rozwoju w zakresie języka obcego.
KOMPETENCJE EGZAMINATORÓW:
Egzaminatorzy biorący udział w audycie to metodycy i doświadczeni lektorzy, którzy dokładnie znają sposoby i cele szkoleń oraz procedury testowania kompetencji językowych.
KORZYŚCI:
Wybierając usługę audytu językowego w Converse English:
· zdobędą Państwo rzetelne i obiektywne informacje dotyczące umiejętności językowych pracowników,
· uzyskają Państwo wskazania dotyczące ścieżek rozwoju w zakresie nauki języka angielskiego,
· zmierzą Państwo zwrot z inwestycji w szkolenia językowe prowadzone w firmie.